Gårdagen


Var det någon mer än jag som hade problem att logga in på blogg.se igår?
Jag fick bara upp 'sidan kan inte visas'..
Så uppdateringen från kvällen kommer här och nu ;)

Jag och Silje tänkte ta en mysig kväll på havariet med lite mat och så, men det var fullproppat så vi fick gå vidare. Det blev pizza på Pizzanini, vilket inte var helt fel!

Vi började med en förrätt, bröd gräddat med vitlöksdressing.
Det var super gott, och jag som egentligen inte äter vitlök :D

Huvudrätten fick bli en pizza med massa gott på; biff, skinka, salami, pepperoni (korv), paprika, lök och majs.



Som grädden på moset så drack vi varsin 0,8 liters Coca Cola ;)




Efter besöket hos Pizzanini åkte vi till Brun og blid och solade :) Det var fruktansvärt gött! Lite skumt bara att jag betalade för 19 minuter men solariet stoppade inte förrän efter 21 minuter.. Inte för att det gjorde mig något men.. ;)







När vi hade legat och slappat en stund så åkte vi och bowlade. Som vanligt så är jag skit kass!! Fick iaf till två strike, men resten var ingen hit ;)







Nu ska jag fortsätta med städningen och packningen.. Blev ju inte så mycket av det igår, får se hur mycket det blir idag! Är verkligen inte taggad för fem öre men det är väl bara att ta sig i kragen antar jag..


Kommentarer
Postat av: camilla

Japp jag hade också problem med bloggen!

Fan va sugen jag blev på pizza förresten ;)

2010-01-17 @ 18:26:00
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0