En riktig kick!


Igår kväll satt jag och mailade till mina härliga kollegor - gud vilken kick det gav mig!
Jag drömde underbara rosa drömmar och hela dagen har jag längtat efter att få komma hem och sätta igång med städningen! Ja ni hör ju själva - jag har längtat efter att få städa!

Efter att ha plockat reda på den stora klädhögen, dammsugit och skurat golven i sovrummet och badrummet, bytt sängkläder och packat ner lite kläder så skriker nu ryggen av smärta..

Tänkte därför att lite soffhäng, godis och Gossip Girl måste vara den bästa medicinen så får jag helt enkelt fortsätta min städning imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0