En sista gång..


Det känns så himla konstigt, overkligt och helt sjukt att det
här är min sista dag som anställd på Clas Ohlson..

När jag stämplar ut idag så gör jag det för allra sista gången.
Min tid på Clas är liksom över om ca tre timmar!!



Imorn kommer pappa och Daniel hit.
Då ska allt lastas in i kärran och sen ska lägenheten städas..
På söndag åker vi hem till Filipstad och då börjar mitt nya liv! ;)


Nu måste jag gå ner och jobba lite och ta vara på den sista tiden :)
När jag kommer hem ska jag visa vilket fint halsband
jag har fått av mina underbara kollegor idag!! ;)


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0