About me


Namn
: Mikaela

Kallas för: Mickis, Prutt, Älskling

Stjärntecken: Vädur

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Har 7 hål i öronen

Tatueringar: Har en på foten till minne av farfar

Längd: 1.72

Skostorlek: 39

Hårfärg: Typ mellanblond kanske??

Fräknar: Nej, men jag kan få på sommaren

Motto: Du får aldrig en andra chans att ge ett första intryck!

Kär? JAAAAA!




Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja, med tanke på att jag ska flytta om tre veckor! :) Sen skulle det inte vara fel att bo på något varmare ställe :)

Tycker du att du är attraktiv? Ohh ja! haha XD

Dricker du? Ja, men inte så ofta! :)

Röker du? Nej, jag vet inte hur man gör!

Vilket schampo använder du? I CARE - Maria Nila

Vilken parfym använder du? Eftersom jag har hur många som helst (för att visa kunderna) så blir det några stycken. Men här är tre favoriter: Tribute och Bella Belara från Mary Kay och en från Puma.

Vad är du rädd för? Kackerlackor

Gillar du att tvätta? Nja.. Det är gött när det är färdigt! :)

Gillar du berg- och dalbanor? Ja det är grymt kul!


Senaste…


Filmen du hyrde? Hyr typ aldrig film :D

Filmen du köpte? De tre första Johan Falk filmerna

Låten du hörde: Meet me halfway

Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik.

Personen du ringde? Daniel

Personen som ringde dig? Daniel

TV-program du såg? Reprisen av Robinson Karibien

Person du tänkte på? Daniel


Favorit…


Låt:



Sak att göra:
Resa

Sport: Hästhoppning

Dryck: Norsk Julebrus

Kläder: Bara det är bekvämt!

Film: Taken

Bil: Rosa Volvo kanske? :)

Serie: One Tree Hill!!


Har du någonsin…


Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nej


Antal…


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Tio kanske

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det är många..


Senaste igen...


Boken du läste? Läser sällan böcker så kommer inte ihåg.

Personen du fick e-mail av? Angelica

Personen du fick brev av? Brev?

Personen du fick sms av? Daniel

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela min familj kommer nog aldrig äta middag tillsammans :D

Saken du köpte? Båtbiljetten hem

 

Blandat...

 

Vad har du gjort idag? Inte så mycket. Tagit det lugnt.

Brukar du svära mycket? Haha, ja, när jag kör bil!

När stiger du upp på morgonen? Runt nio ca, men när jag jobbar tidigt går jag upp halv sju.

Vad har du på dig? Mjukisbyxor och min nya Peak tröja ;)

Vad ska du göra ikväll? Inget speciellt..

Vad är du allergisk mot? Kiwi, tror jag..

Var har du ont? Ingenstans faktiskt :)

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Haha nej, det är jag alldeles för svag för!

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja, men senap är bättre

Är du glad nu? Ja, men kunde vart gladare!

Var du glad igår? Ja :)

Vad dansar du till? Musik :D

Stockholm är… ? En stad jag verkligen inte klarar av

Göteborg är… ? En väldigt trevlig stad.

Kan du sjunga? Ja men hur bra det låter är en annan sak :D

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!

Land du vill besöka? Oj! Det är typ alla tror jag..


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0