Otroligt irriterande.


Jag ska börja med att säga att jag absolut inte har något emot utlänningar!

Men jag kan inte låta bli att bli irriterad när det kommer in kunder, som är utlänningar, och börjar prata sitt eget språk, med mig!! Dom tar liksom för givet att jag ska kunna turkiska, arabiska, somaliska.. you name it! Jag försöker hjälpa dom så gott jag kan med min engelska och (självklart norska) men det enda dom säger är: "Jeg ikke forstå"

Hade ett sånt tillfälle på jobbet idag och det slutade med att han gav upp och gick. Skulle önska att jag kunde göra detsamma ibland när kunderna är jobbiga eller inte förstår vad jag menar..


Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Hm nej det ska vara så. en är för unika och en är för alla sidvisningar så har det alltid varit. :S Min design kan inte ändra någonting i din blogg alls.

2010-01-15 @ 22:25:12
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0