Paket

Idag fick jag ett litet paket av Lisbeth ( Jørgens mamma ).
Hon ville att jag skulle ha det så att jag inte ska glömma henne nu när jag flyttar. 
Så himla sött verkligen! 

Hon åker till Thailand i morgon och kommer hem samma helg som jag flyttar så det blev en liten farväl träff idag.. :( Känns lite tråkigt faktiskt! Hon har varit som en extra mamma åt mig här i Norge. Inte bara under dom åren som jag och Jörgen var tillsammans, vi har hållt kontakten efter det också.. Hon är verkligen en helt underbar person som jag kommer sakna väldigt mycket när jag flyttar!!




Paketet innehöll ett jätte fint armband med några gulliga hjärtan på:








Jag tycker det är jätte fint! :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0