Pinsamt!


Pling plong!

Jag hatar när det ringer på dörren (eftersom jag inte har något kikhål så ser jag inte vem det är) men jag är så nyfiken att jag måste öppna.

Nu var det pappan till tjejen som jag hyr av som kom - det i sig är inte pinsamt. Det pinsamma är bara att min lägenhet ser ut som ett stort bomdnedslag! Kul att han fick se det liksom. Jag har dragit på städningen hela veckan eftersom jag är ledig i helgen och ska ta det då.. typiskt att jag alltid ska tänka i dom banorna!!!



Blir så trött på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag var där i slutet av mars över i april :) var ca 27 grader. Vi åt aldrig ute eftersom man blir magsjuk väldigt lätt och även om vi bara åt på hotellet så blev alla dåliga i magen. Och shopping :P jaaaa gillar man replikor, marknadskläder och skit så finns de massor haha.

Men Egypten är verkligen underbart :) speciellt, men underbart!

2010-01-15 @ 22:46:18
URL: http://candis.se
Postat av: Camilla

Toppen, då ska jag lägga till dig gumman:)

2010-01-16 @ 00:14:50
URL: http://camillabackman.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Ja du måste naturligtvis vaccinera dig :S mot Hepatit A och B. Man ringer bara vårdcentralen och pratar med dom.

Ja lite försiktig lär man vara, egypten är ett väldigt skitigt land och de har ju helt andra bakterier än vad vi har i sverige :) man blir lätt dålig. Finns tabletter man kan köpa på apoteket mot magsjuka typ, de kan du också fråga om. Säg bara att du ska till egypten så :)

2010-01-16 @ 09:38:59
URL: http://candis.se

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0