Planering in i minsta detalj


Nu ska jag snart krypa till kojs.
Är jätte trött efter en dag på jobbet, en längre sådan med tanke på personalmötet.

Imorn har jag lite ärenden att fixa på förmiddagen, som jag inte får glömma!
Bla:
Ringa till Kongsvinger om E301 blanketten (som jag måste ha för att få stämpla i Sverige).
Gå till banken och hämta ut depositions pengarna.
Lämna bom-brickan som jag har i bilen.

Imorn kommer mamma också så jag får inte glömma
att hämta henne på tågstationen efter jobbet. ;)



Nu ska jag lägga mig innan jag somnar här vid datorn.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0