Plopp, plopp..

Usch va tråkigt det är!
Häromdagen beställde jag ny bikini och lite annat smått och gott till resan. Idag kom paketet och passade bikinin? Svar: NEJ!!

Jag beställde samma storlek som jag har på vanliga BH'ar men ändå passar det inte! Hur kan det skilja såååå mycket på samma storlek?? I vanliga fall så passar det perfekt men i bikinin så fick jag både två- fyra- och sex bröst.. Det ploppade liksom ut åt alla håll och kanter.


Skulle önska jag hade en söt liten C kupa..
Det ska jag önska mig i födelsedags present!


Sandalerna och klänningen passade iaf så jag får väl vara glad för det :-)
Visar bilder imorn, nu ska jag ringa till Daniel.

Puss!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

det ska jag också önska mig! jag kan skänka till någon mer behövande :)

2010-01-13 @ 22:32:45
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tar gärna lite ;)

2010-01-13 @ 23:34:56
Postat av: Emma

Hej..

lugn du bara.. skaffa barn och amma några månader ska du se att de krympt till hälften sen;)

/från en som vet haha kram

2010-01-14 @ 00:20:59
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Jos

De där känner jag igen.. finns nog nästan inge värre! Och de värsta av allt är trots en operation har jag svårt o hitta biniki :P

Blire nå för dig?

2010-01-14 @ 08:47:50
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Jos

Receptet är: Man behöver Kycklingfile, wok grönsaker ( jag föredrar de med morötter, minimajs och dyl i. Ica har en egen variant som är suverän.) Kokosmjölk, Röd curry och Jasmin ris.



Steker kycklingen, häller på woken o steker lite till, häller i kokosmjölk så de blir som sås och sedan rör ner Röd curry tills den är utrörd i mjölken och inga klumpar kvar, ju starkare man vill ha desto mer curry :) sedan äre klart! :)

skiiiit gott! :)

2010-01-14 @ 10:01:04
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0