tröttast.nu


Tror aldrig jag har varit så här trött någon gång.
Känns som jag har varit vaken i typ 100 år!!

Ska bli skönt att flytta hem och ta igen sig lite..
Känner att allt med flytten stressar upp mig en aning.
Men det kanske hör till?


Försökte ringa till Kongsvinger förut, men min telefon är helt knäpp.
Jag kan inte ringa ut, men att skicka sms och ta emot samtal är inga problem. Skumt!
Skulle ha behövt ringa NAV också och höra vart mina pengar har tagit vägen...
Men utan en fungerande telefon så blir det lite svårt!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det är dags för jobb igen.

3 DAGAR KVAR NU!!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0