Yey-ho!


Sitter på jobbet nu, näst sista lunchen - EVER!
Både på gott och ont.

Fick en jätte fin attest av Jørn igår. 
Heter det attest i Sverige??
Ett brev som förklarar hur jag är att jobba med, vad jobbet har gått ut på etc..
Skit samma, jag blev iaf helt tårögd. Jag har ju alltid vetat att jag har
vart bra på det jag har gjort. Annars hade jag aldrig kommit så långt som jag
har gjort, på så kort tid. (från extrahjälp till skiftledare på 2,5 år!) 
Men att han och dom andra gillar mig mycket, hade jag ingen aning om.

Som han sa på personalmötet:
"Det er kjempe trist for oss at du slutter og det kommer
ta veldig lang tid før vi finner en erstatter på ditt nivå."

Jag kommer verkligen sakna CO Tønsberg!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0