Egen företagare!


Ohh yes. För en tid sedan så registrerade jag en firma.
Det känns jätte bra, och även om jag gör samma jobb som innan så känner jag mig mer seriös när jag har ett firmanamn. Det är dock lite som man måste tänka på så det gäller nu att jag skiljer på privat och företag när jag handlar, betalar räkningar etc.
I måndags var jag till banken och registrerade företagskonto och beställde en kortdragare, så nu kan mina kunder betala med kort framöver! :) Lite häftigt faktiskt.

Igår var jag till Karlstad för att köpa en klänning att ha på bröllopet på lördag, passade på att gå in på Clas Ohlson och köpte pärmar och annat kontorsmaterial så jag kan hålla ordning på alla papper och grejer.

Nej, har inte tid att sitta här nu...
Jobb, jobb, jobb.. :)


Kommentarer
Postat av: Janni Kylmäaho - Fotograf och Bloggdesigner

Härligt för dig!! :D

Jag har också startat upp mitt företag! Har fått f-skattsedeln, men har inte registrerat namn hos bolagsverket än eftersom jag inte bestämt namnet än :)

2010-07-15 @ 20:28:59
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0