En otroligt mysig torsdagkväll.


Igår träffade jag Johanna och Linnea.
Linnea har jag inte sett sedan nyår!

Herre gud, får skit dåligt samvete bara jag tänker på det! Men iaf, igår träffades vi och lagade mat; fläskfilé, rotfruktsgratäng och sallad. Jag fixade ihop en sås också, som blev huuuuur god som helst! Är i valet och kvalet om jag ska äta upp resterna idag, eller om Daniel ska få dem när han kommer hem. (vill ju bevisa för honom att jag faktiskt kan laga mat :D ) Skit samma!

Efter maten ville brudarna prova lite läppstift och skuggor så det blev en sen kväll.
Men hur mysig som helst!

Känns skönt att man kan prata om allt utan att det känns konstigt, även om man inte har setts på skit länge.
Det är ju svårt att ses när man bor i olika städer, men än är inte sommaren slut och jag hoppas att vi hinner ses
många gånger innan skolorna drar igång (för deras del).

Tack för en super duper mysig kväll!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nog sagt det förut men säger det igen, fan vilken snygg design på bloggen! gör du själv eller har du någon som gör åt dig?:) kram

2010-09-16 @ 23:09:28
URL: http://sandrrak.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0