Midsommar i korthet.


I fredags morse, 03.40 närmare bestämt, kom vi på att vi skulle åka till Strömstad.
Det var allt för sent att försöka hitta en stuga så vi skulle bara åka över dagen.

Vi hyrde en minibuss på OKQ8, proppade bilen full med både dryck och härliga människor.
Jag var ensam tjej i bussen, men det var grymt roligt ändå!
Vi hann pimpla i oss rätt mycket på vägen ner med tanke på att chaffisen var grymt seg och sen skulle det självklart vara piss och rökpaus efter varje mil ungefär.
Så resan ner tog typ 8 timmar! :)


När vi väl var framme var det bara att fortsätta festandet.
Typ hela filipstad var där nere så man kände sig som hemma! :)

Planen på att åka hem på natten, ändrades fort då chaffisen var för trött för att orka köra.
Så jag och Daniel sov i minibussen medan de andra slocknade på efterfesten..
På morgonen var det självklart ingen som ville hem, så vi förlängde hyran på bussen och stannade en dag till.
Jag bestämde mig snabbt för att vara nykter så jag kunde köra, för känslan av att vi inte skulle komma hem annars var väldigt stark.

Vi var hemma runt halv ett på lördag natt, och att få lägga sig i en säng, efter att ha sovit på ett hårt och smalt säte, var hur skönt som helst!



Bjuder på bilder sen, ska åka till mormor nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0