31 mars 2010


Då var mars månad över. Helt otroligt va fort tiden går!
Idag ska jag träffa Jenny för lite jobb, sen ikväll ska jag ner
till Corre och få lite fräscha slingor i håret ;) Har funderat på att
klippa av håret också, inte idag men om inte allt för länge.
Jag är så trött på mitt hår och vill ha något nytt, lite coolare!
Får se hur jag gör, ska rådfråga med Corre ikväll!

Imorn är det 1 april och då ska man luras! Ska ni lura någon?
Jag har redan klurat ut vilka jag ska lura och på vilket sätt.
Det kommer bli grymt roligt!!

Sen på fredag fyller jag år! Tjohooo! ;)
Inte för att det är så mycket att hurra över men det ska bli mysigt med
lite besök och jag ska baka världens godaste kaka; vit kladdchoklad kaka!
Det kommer bli succé! ;) Lägger upp bilder och recept i morgon.

Nu ska jag göra ett ryck här hemma innan jag ska träffa Jenny!
Kram

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0