Fredagsmys(?)


Idag har det varit en fullspäckad dag ändå har jag inte haft något planerat.
Började med att äta lunch på Köket med pappa och Christel,
sen har det shoppats loss i Filipstad med Sanna.. Ja, det går faktiskt.

Dagens shopping:
-Öl till Daniel
- Nya kattleksaker, kattsand och sandspade från djuraffären. Är så trött på kattsanden från ICA/Konsum,
så nu köpte jag rejäl sand som räcker mycket längre.
- Lite fler presenter till tjejerna som jag ska träffa på konferensen på lördag.
- Blomkrukor, blomjord och ljusstakar

Efter shoppingen solade vi för att låta kroppen vila lite :) Det var otroligt skönt!



Sitter här själv nu, Daniel är på Hertig Karl och firar en kollega som fyller år idag.
Så jag har precis vart ut till ICA och köpt mig lite godis så nu är jag redo för Let's Dance!
Vet inte ens vilka som är kvar, har inte tittat på jätte länge. Vet iaf att den där Willy är kvar
och det gillar jag inte!!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0