Freeeeedaaag!


Äntligen är det fredag, som jag har längtat!

Idag är humöret på topp och jag har massa energi.
Why? Jo, för idag kommer Daniel hem! Det är så jävla jobbigt
att vara ifrån varandra under veckorna, vill bara ha honom nära
hela tiden. Fast det är bara att gilla läget, jag kan ju inte begära att
han ska byta jobb! :)

Jag har inte haft några klasser den här veckan heller för jag tänkte att det kan
vara skönt med en hel ledig vecka. Va fel jag hade! Veckan har gått såååå segt!
Jag ska aldrig mer vara ledig så här länge.. (man lär av sina misstag)

Till veckan drar det iaf igång med klasserna igen och det är mycket annat kul
som händer framöver också och det ser jag fram emot.
Bl.a så ska jag på en makeup utbildning i Karlstad nu på söndag! ;)

Ska ta och vila en stund nu, har varit vaken sedan 06.12..


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0