Härlig känsla!


Igår var en helt underbar dag!
Jag och min kollega Malin åkte till Jönköping för att vara med på
stormötet som Agneta, Eva och Eva har varannan måndag. Malin
var inbjuden som gästföreläsare och jag följde med så jag fick
träffa min moders-unit och alla härliga kollegor. Vi ses ju inte så ofta
så man får ta varje tillfälle i akt! :)

Det var otroligt kul att få vara med på deras möte och vi, jag och Malin,
hade lite rollspel som blev väldigt lyckat! Det är så roligt att få hjälpa
andra, det är den bästa känslan som finns! ♥



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0