Karlstad


Vilket underbart väder det är!
Solen skiner och fåglarna kvittrar, synd bara att det är så kallt.

Ska göra mig klar för en sväng till Karlstad med pappa.
Han ska dit och växla pengar för i slutet av april ska han till London. :)
Jag vill också till London!!!

Ska se om jag kan hitta någon födelsedagspresent till Daniel också.
Visst, det är ett tag kvar till han fyller år men det är bra att vara ute i god tid!
Har dock ingen aning om vad han önskar sig så det blir en utmaning..


Ikväll blir det unit möte hos Malin, det ska bli så roligt. Har ju så himla
mycket att berätta om från igår så min mun kommer att gå i ett! hehe..

Nej, nu kommer pappa snart så det är lika bra att göra sig klar! ;)
Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: Legenden

Sv: Hahaha ja vet schysst sagt! Tror dock inte det var Simon Cowell som sa det utan nån annan gubbe:) Simon var iof inte så snäll han heller!

2010-03-25 @ 18:37:10
URL: http://lennylegenden.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0