Makeup utbildning!


Idag har det varit en underbar dag!
Åkte till Karlstad tidigt i morse, det var dags för makeup utbildningen som jag så länge längtat efter!
Malin ringde igår och berättade att hon var sjuk så jag fick åka själv. Tvekade lite när jag vaknade i morse och fick se snön som vräkte ner. Inget vidare väder att åka i, men jag ville så gärna vara med på utbildningen så det var bara att trotsa vädret och ge sig iväg.

Nu sitter jag här fullt laddad med massa härliga makeup tips
som jag får dela med mig av imorgon till de andra tjejerna på unit mötet :)

Ska lägga mig och mysa med min
man (ja, han kallar sig själv det) nu för imorn åker han igen. :(

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0