Love it!


Gud va kul det är!
Har verkligen kommit igång med klasserna nu och det är så himla roligt!
Vill bara jobba mer, mer, mer!

Hade som sagt en klass igår och det var jätte mysigt och det gick riktigt bra.
Jag älskar när kunderna ställer frågor om huden, produkterna, jobbet etc. Att dom
visar intresse gör allt så mycket lättare!
Försäljningen spelar inte så stor roll, det viktiga är att dom har haft en mysig stund och är nöjda..
Då mår jag som bäst. Försäljningen blir som en liten bonus. ;)

Ska sätta mig och göra färdigt inbjudan nu till vår kommande VIP kväll.

Puss på er!
Och Daniel, jag saknar dig.

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0