Fredag!

Då var det fredag igen och älsklingen kommer hem idag. Underbart! I helgen ska vi mysa riktigt mycket för sen nästa helg åker jag till norge så då kommer vi inte ses på två helger. Eller tre blir det egentligen för helgen efter norge är det utbildningshelg för min del på västkusten.. Det är inte för alla konsulter, endast dom som har kvalificerat sig så det känns dumt att inte åka... Men det kommer bli tungt att inte träffa varandra på så länge, så jag är i valet och kvalet om jag Ska åka eller inte.. Får se hur det blir! Nu ska jag ta och käka lite frukost och sen klockan 11 är det karriärskaffe hos malin :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0