Livet på ett hotell rum.


Idag är det fredag igen. Jag som brukar älska fredagar känner idag lite ångest.
Daniel är på väg hem och jag är inte hemma. Det känns förjävligt.
Jag kommer inte träffa honom förrän nästa lördag! Jag dör snart av längtan!!!!

Får trösta mig med att det går bra för oss på mässan iaf.
Vi har en träffat en jätte trevlig fotograf, som också ställer ut på mässan.
Hennes syster är konsult så härom kvällen var vi ute och åt och tog några öl på en liten mysig
restaurang vid bryggan.

Igår kom Jenny hit så nu är det hon och jag som jobbar.
Det var bra med lite ny energi, jag och Malin har varit helt dö'a och tappat
mer och mer energi för varje dag som gått..
Vi har nu fyra dagar kvar på mässan och vi hoppas på många besökare och nya
bokningar!

Kram kram.





Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0