Mys i sängen med Frank.

Ligger i sängen och gör ett försök att blogga från mobilen. Har en liten frank bredvid mig också :) han har varit riktig mammig idag, följt efter mig överallt och pratat med mig hela tiden. så himla mysig! Det kommer bli jobbigt att lämna bort dom små liven nu i veckan.. :( nej, nu måste jag försöka sova. Ska till sandviken och jobba imorgon så jenny kommer och hämtar mig klockan 07.00.. Godnatt! (Försökte ladda upp en bild på frank, men det tar så fruktansvärt lång tid.. )

Kommentarer
Postat av: Josephine

Härligt, då kanske jag får en katt iaf som är kelig :D

2010-05-04 @ 09:02:30
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0