Alla hemma?


Nu har jag äntligen fått tag i en ordentlig laddare till datorn!
Men den glappar lite så det är inte helt okej så ska kolla efter en ny dator, pappa tyckte att jag skulle önska mig en av tomten så jag får väl göra det :)

Igår var jag och pappa till Karlstad en sväng för att kolla efter en höstjacka till mig. Hittade en, som inte riktigt var som jag hade tänkt mig, men helt okej ändå. Sen var jag in på skopunkten och köpte ett par kängor. Hon som jobbade där hade inte riktigt alla hemma om man säger så.

Jag: Ursäkta, har ni den här i storlek 38 eller 39?
Hon: Ja, kanske. Jag kan gå in på lagret och titta.
Efter en stund kommer hon tillbaka.
Nej tyvärr det hade vi inte, men vad har du för storlek?
Jag: Det beror på vad det är för modell på skorna, allt mellan 38-40.
Hon: Jaha men vad är det för storlek på den du håller i då?
Jag: 42.
Hon: Men gud, det kan du ju inte ha det är ju alldeles för stort!
Jag: Ja, men det var ju därför jag frågade om ni hade någon mindre storlek!


Nu ska jag spela ett parti hjärter - mitt nya beroende!


Kommentarer
Postat av: Monali

Hej! Gillar Du ballonger?:)

2010-11-06 @ 11:46:18
Postat av: Erica

Hahahahahahah!!!

2010-11-06 @ 15:11:07
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0