Älskling!


Imorgon har jag och Daniel varit tillsammans i 1½ år!
Han är verkligen den bästa som finns och jag är så glad över att han följde med till Sälen, annars hade jag förmodligen aldrig träffat honom och då hade jag bott kvar i Norge i min (svindyra) lägenhet, mått dåligt över att jag var för långt ifrån familj och vänner och så hade jag garanterat varit kvar på Clas Ohlson... Inget ont om Clas Ohlson, jag saknar det som det var när jag slutade. Men allt har förändrats och jag vet att jag inte skulle trivas som det är nu; chefen har slutat, de bästa kollegorna likaså och nu ska det öppnas ett CO i Horten så då kommer de flesta vilja jobba där..


Så tack Daniel för att du finns och fick mig att flytta hem igen. Livet med dig är helt underbart och jag hoppas vi får många fina år tillsammans!
Jag älskar dig!

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0