En eftermiddag i Nordmark


Hej på er!

Idag är det söndag och det var skönt att vakna upp i morse och veta att jag inte tillhör den grupp människor som mår illa, har huvudvärk, ångest och är allmänt slöa idag. Är det verkligen värt det att vara ute och supa sig stenfull när hela morgondagen blir förstörd? Jag tycker inte det! Visst, Björn Rosenström var på Hotellet igår, men hur många gånger har man inte sett/hört honom då?

Vilket fall som helst så ska eftermiddagen spenderas i Nordmark. Pappa och Christel ska bjuda på middag. Stackars pappa hade börjat förbereda middagen redan igår för han trodde att det var den här söndagen det var farsdag. Men det gör inte mig något för då innebär det att han bjuder på middag nästa helg också, och pappas mat är det bästa som finns!

Sen ikväll ska jag följa med Christel på ett Zumbapass. 
Det ska bli riktigt gött att få svettas och röra på sig lite!


Får se om jag överlever passet, gör jag det så skriver jag mer ikväll!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0