Förlåt?



Varför känns det som att man måste be om ursäkt för att man inte har bloggat på en dag? Väldigt konstigt det där.. men jag får väl säga förlåt ändå då för att jag inte skrev något igår, men jag hade faktiskt viktigare saker att göra; städa, träffa pappa, leverera produkter och träna.


Idag ska det bli fredagsmys med Daniel, om han kommer hem någon gång vill säga... Han fick nämligen åka till Karlshamn igår kväll och lämna sin lastbil som ska säljas, så nu måste han ta tåget hem och det är 3 byten så han är skapligt nervös!
Tänkte att jag skulle fixa i ordning lite middag till ikväll, vet inte riktigt vad jag ska göra bara.. Tacos är så tråkigt för det äter man jämt, även om det är sjukt gott! Funderar på om jag ska göra typ lövbiff med bea sås, potatis och grönsaker i ugn?


Har även planer på att baka muffins också.. har massa ägg som går ut idag så jag måste fixa ihop något så jag slipper slänga dem! Har inget godis hemma så det får bli vit choklad som fyllning den här gången, det måste ju bli gott?!




Bjuder på en bild som inte har något med detta inlägg att göra överhuvudtaget. Men det är en skön bild som speglar hur galnar vi var när vi var i våra bästa år (19)! :)




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0