Kryssning


Wow vilken härlig dag det kommer bli!
Det har jag minsann bestämt - och då blir det så :)

Planerna idag är att städa och göra snyggt här hemma.
För nu är det grejer överallt efter gårdagens julpyntning! Tanken var ju att vi inte skulle ha några ljusstakar i fönstren, men efter att ha varit inne på Konsum med pappa så hände det något. Väl vid kassan står jag med två adventsstakar, en i varje hand. - konstigt hur det kan bli!

Under dagen ska jag till Corre med lite produkter som kom igår och sen ska jag fixa Fridas ögonbryn. Jag älskar verkligen att plocka bryn, både på mig själv och andra så jag ser fram emot Fridas besök :)

Ikväll är det dags för ost & vin kväll hemma hos Malin. Det är farligt med sånt för man kan verkligen äta ihjäl sig! Får se om magen står i fyra hörn när jag kommer därifrån haha!



Har förresten bokat kryssning med Viking Line 16 januari.
Det kommer bli grymt, har aldrig varit på kryssning förut så det ska bli super kul!


Nej, här blir inga barn gjorda!
(och tur är väl det!)



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0