Laddad!


Jag är verkligen super laddad inför kvällens möte för vi ska
nämligen ha makeuputbildning och det är jag som ska hålla i den!!
Gästerna kommer få en snygg makeup som kommer passa bra nu till jul och nyår!
Under tiden som jag vägleder gästerna sitter de andra konsulterna och antecknar allt jag säger..
Det är självklart lite pirrigt, man vill ju att gästerna ska bli så nöjda som möjligt samtidigt som konsulterna ska lära sig så mycket som möjligt! :)

Imorn åker jag och Jenny till Norge också för sista gången det här året.
Det blir två fullspäckade dagar med hudvård och makeup och det ska bli så himla roligt!


Nej nu ska jag ta och fixa lite här hemma..
Ha en härlig måndag!

Från förra årets julbord i Tønsberg med Clas Ohlson.

 



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0