Packat och klart!


Nu är allt packat och klart så snart bär det av till Norge.
Det blir två fulla dagar med makeup och hudvård - ska bli så roligt!


Allt gick bra igår på makeuputbildningen också!
Gästerna blev superfina och förhoppningsvis så lärde sig mina kollegor något också :)
Nej, ska packa ner det sista nu så jag är klar när Jenny kommer!

Jag har med mig datorn så det kan hända att det blir lite uppdatering från Norge.
Kanske skulle passa på att skriva på norska då? Vad tycker ni? haha



Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Kram på er sötnosar! ♥



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0