Toppen kväll!


Wow vilken toppen kväll!
Jag älskar verkligen måndagar när man får träffa alla härliga kollegor!
Man är som på moln när man åker hem! Vill bara jobba,jobba, jobba!
Skulle önska att man kunde ringa alla kunder nu men det går ju inte :D
Får helt enkelt ta det imorgon istället.


Dags att gå och lägga sig kanske. Börjar morgondagen med ett besök hos Erika för klipp och färg. Det är verkligen på tiden nu! Ser ut som att håret inte har något fäste, utväxten är enorm med andra ord så den försvinner imorgon.. ;)

Nej, godnatt gott folk!





Svar: Det beror på vad det är för ballonger. Utveckla.


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej!

Svängde in på din blogg och såg att du hade svarat någon angående ballonger. Då var jag bara tvungen att kika vidare för jag har nämligen också fått samma kommentar från samma människa. Trodde det var några grabbar jag känner som drev med mig så jag spelade med ett tag... men nu antar jag att jag hade fel.. Hm.. skumt eller ska man kanske säga skum?! :P...

Kram

2010-11-09 @ 22:01:09
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0