Zumbaaaa!


Fan va roligt det var och jag överlevde!
Nu ska jag ta tillbaka mina dvd's som jag har lånat ut och köra några pass till i veckan, här hemma. Kanske inte den här veckan när Daniel är hemma, men under dom veckorna som han är borta kan jag dansa för fullt!


Måste iväg och köpa rejäla träningskläder också.. Det börjar ju bli några tränings tillfällen i veckan nu så det går ju åt lite kläder! Såg på Stadium att dom börjat med sport-bhar för oss storbystade också, det var på tiden!! Sen om dom funkar är ju en annan femma! Får helt enkelt undersöka saken! ;)




 

Bilden lånad från stadium.se


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0