Blir så less!


Igår precis innan jag skulle till gymmet så blev jag skit dålig.
Pappa frågade med en gång när han såg mig om jag mådde bra. Jag var jätte varm och hänging men jag tänkte 'äsch, jag kör ändå'. Efter 5 minuters uppvärmning sprutade svetten och jag hade ont i hela kroppen.

Det slutade med att jag gick hem och la mig i soffan. Där låg jag och svettades och frös om vartannat hela kvällen.


Vad är det för skit jag har i kroppen?
Har varit sjuk till och från i över två veckor nu. Kan det inte bara bryta ut eller försvinna för gott?!!
Blir så less.


Fortsätter iaf att kämpa på med maten och det går verkligen jätte bra!
Har kommit in i det nu och behöver inte väga allt hela tiden, nu vet jag på ett ungefär ändå. Ska snart klämma i mig lite mellanmål i form av kesella med fruktblandning - mycket bättre än KESO!

Angående kesella dressingen (som jag åt igår till middagen) så gör man bara en blandning på kesella, ketchup och valfria kryddor. Det blir så fruktansvärt torrt annars att bara äta fläskfilé och potatis.

Nej, dags för mellis!




Kommentarer
Postat av: Erica

Stackars dej gumman!! Jag rekommenderar en whiskey å ett varmt varmt bad. Hoppas du bir frisk snart.

Puss&Kram

2010-10-29 @ 18:33:16
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0