Bus eller godis?


Lördag kväll och det är Basic Element på Hotellet.
Hela stan är där men jag sitter hemma med kaminen tänd och försöker äta godis - det är lördag idag! Men det var en konstig känsla jag fick efter första godisen, det var inte ens gott! Snacka om sjukt.. Hur kan godis vara äckligt?


I eftermiddags var jag och hjälpte en tjej som skulle på raggarfest, hon ville ha hjälp med hår och makeup så självklart ställde jag upp. Resultatet blev verkligen super bra och hon blev jätte nöjd! Glömde kameran så kunde inte ta några kort tyvärr.. Men får hoppas att hon lägger upp några bilder på facebook som jag kan låna och visa er.


I morgon är det dags för vårt jul öppna hus och förberedelserna är i full gång :) Har slagit in massa fina paket och presenter under gårdagen och nu sitter jag och jobbar lite med produktinformation och priserna. Var bara tvungen att ta ett litet brejk och fylla på med lite alvedon så jag hinner bli färdig innan jag somnar :D



Lika bra att bli färdig med det samma..
Hoppas ni har/har haft/kommer att ha en trevlig lördag.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0