Depp


Alla barnen var glada,
utom Johnny Depp.

Har som sagt varit helt nere i några dagar men igår efter måndagsmötet var jag verkligen på topp igen, även om jag hade en fruktansvärd huvudvärk så hade jag ändå fått hur mycket energi som helst och jag hade känslan 'nu jävlar kör jag'.

Den känslan var dock borta när jag vaknade i morse och upptäckte att jag blivit sjuk.
Migrän, feber och halsont. Yes! Precis vad jag behövde nu.... Not!! Migränen har lagt sig lite och övergått till huvudvärk men halsen och febern hänger i.

Tanken var att jag och Malin skulle åka till Norge imorgon men Jenny, den ängeln, åker istället för mig så att jag kan ta igen mig ordentligt.



Förlåt för ett otroligt tråkigt inlägg!
Nu ska jag gå och gråta en flod, bygga en bro och komma över den!
Eller som dom säger på engelska cry a river, build a bridge and get over it!


Tack för mig, hej!



Har solglasögon på mig för att vara snäll mot
mina ögon som är väldigt känsliga för ljus idag.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0