Thinking of you!


I Oktober nu släpps massa härliga nyheter och man vet alltid att det är toppen produkter
och man kan alltid lita på vad personalen på kontoret säger. Som när vi var på seminariet så
berättade dom om en ny doft som kommer - och dom sa att det är en doft som passar alla.
Det stämde självklart!

På kvällens möte så fick vi möjlighet att gotta oss i alla underbara nyheterna och jag är
totalt förälskad, speciellt i den nya doften thinking of you.
Jag sitter här och sniffar på armarna hela tiden. Så sjukt god så jag dör!!





Fick också äran att prova den nya ansiktsmasken som kommer.
Man ser ju lite lustig ut måste jag säga,
men gud så skön känsla det är efteråt!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0