Händelserik dag!



Idag har det hänt mycket!
Sådana dagar tycker jag om ;)

Var ute i stallet i förmiddags och pysslade om hästarna och gjorde i ordning stallet, Linn skulle
debutera i 145 med sin ena häst så jag erbjöd mig att ta hästarna så att Anna kunde åka och titta.

Sen när jag kom hem fixade jag med bokföringen så den är klar att redovisa.
Svärföräldrarna har varit här idag också så nu har vi äntligen en dusch hemma!! ♥
Orkar inte ta några bilder nu, men det blev såååå snyggt!

Det har kommit upp någon blogg också om rykten i filipstad, skit skumt!
Jag tänker då inte gå utanför dörren något mer! Känns inte så jävla kul att man kan bli
nämnd där.. uthängd till allmänheten, ofrivilligt!


Nej, nu ska jag fan gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorn och baka muffins till mötet ;)
Sen ska det lunchas med Johanna också innan jobbet kallar! Det kommer bli en toppen dag!

Hörs dah!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggen är ju hur kul som helst=)

2010-10-11 @ 13:26:39
URL: http://sirimaja.blogg.se/
Postat av: gabriella,

vad heter bloggen?

2010-10-11 @ 17:39:04
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0