I'm alive


Joda jag lever.
Har inte haft någon lust att blogga bara då det har varit
många hjärnspöken i mitt huvud i några dagar.. men nu är jag tillbaka.

Så vad händer då?

Jag gav Daniel en överraskning igår, kanske inte så rolig men han blev iaf jätte glad.
Han klagar alltid på mig att det är så mycket grejer överallt jämt när han kommer hem, jag kan inte förstå varför! Så därför hade jag städat hela huset - bytt gardiner, dammsugit, skurat, etc.
Får se hur länge det håller sig snyggt nu bara, man säger ju som man alltid gör; nu minsann ska det förbli såhär. Men så är det som att någon knäpper i fingrarna så är det som ett bombnedslag igen. Kan inte fatta det!


Doris fick se snö för första gången häromdagen. Hon förstod inte riktigt vad det var för tjockt och blött som fastnade mellan hennes tår! Ska bli kul att se vad hon säger när det kommer mera snö, nu är det ju bara pytte pytte lite!


Jag kämpar på med dieten, har inte ätit någonting nu i några dagar när jag var sjuk. Men jag ska dra igång nu i helgen igen. Det är dags för mätning och vägning på tisdag så det vore ju roligt om det var någon förändring! :)


Nej, nu ska jag förbereda lite inför dagens hudvårdsklass!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0