Ingen är gladare än jag!


Igår var det som sagt dags för första vägningen! Trodde jag skulle mätas också men det blir först om två veckor. Det är ju alltid lite jobbigt att ställa sig på vågen men igår var det extra jobbigt eftersom jag visste med mig att jag hade fuskat en del, sen vill man inte göra Lena besviken plus att Niclas (en kille som ska börja med kostrådgivning och så) var med för att lära sig. Men jag blev ändå nöjd med resultatet 75,8kg. Det är mindre än för två veckor sedan och det är huvudsaken!

Vi har även planerat in lite mer träning för ännu bättre resultat, så nu ska jag börja gymma två gånger i veckan. Jag har alltid varit skeptisk mot gym men nu har jag fått upp helt andra ögon för det så det ska bli riktigt kul!






Det bästa är ändå att jag inte behöver äta KESO!
Jag har nu bytt ut det mot Kesella, som är mycket bättre! :)


Nu ska jag göra iordning lite lunch.
Ha det så bra!

Puss



Kommentarer
Postat av: Erica

You go girl!! Duktiga du =)

Fan vilken snygg kropp den där bruden har, JAG VILL OXÅ SE UT SÅ!!!!! Kjam

2010-10-28 @ 23:22:20
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0