Rosa Bandet


Har haft fullt upp hela morgonen. Har jobbat som en tok!
Tur att jag har så roligt jobb så man skulle kunna jobba dygnet runt! ;)

Men nu är allt färdigt inför vårt Jul Öppna hus.
Själva inbjudan blev godkänd och klar igår. Det är beställningslistorna jag har suttit och fixat med nu på förmiddagen. Tjejerna får se dem och ge feedback på måndag. Förhoppningsvis blir dom godkända.


Idag och i morgon är det jobb som gäller, Malin och Jenny är i Norge.
Jag skulle helst önska att jag också fick åka. Det är aldrig roligt att vara den som är hemma, man sitter som på nålar och nyfiknar ihjäl sig! :)


Nej, nu måste jag fortsätta jobba!
Skänker ju 20% av min försäljning i Oktober till Rosa Bandet
och jag vill ju skänka så mycket som möjligt så det gäller att jobba på!







Vad gör du/tänker du göra för att stötta rosa bandet?


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0