Lite uppvärmning


Då följer jag med pappa til gymmet då...
För att värma upp lite inför morgondagens ridning :)

Det är styrkegympan som har tillgång till Vital Gym varje torsdag för att den förbannade innebandyn
ska ha lokalerna på Ferlinskolan. Som att dom inte skulle klara sig med lokalerna på Åsenskolan eller Strandvägsskolan? Nej, dom måste ha Ferlinskolans! Skapligt irriterande!

Men men, ska lämna in mitt schema ikväll också så dom kan lägga upp ett prodgram åt mig :)
Glömde helt bort det igår, men bättre sent än aldrig!

Nu måste jag byta om, pappa kommer snart!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0