Mot Vital!


Då är det snart dags för träning på Vital.
Gött med ett hårt gympass!


Har gjort i ordning middagen så den är färdig när jag kommer hem ;)
Då blir det mys i soffan med fläskfilé, potatis, sallad, kesella dressing och Robinson!

Nej nu kommer pappa snart..
Skulle kunna gå till gymet men Doris och Donna följer efter och det vill jag inte..
Inte nu när det är mörkt! Då tar jag hellre en promenad hem sen istället.


Hoppas allt är bra med er?!
Lite dött i kommentarsfälten numera tycker jag.... :(

Kommentarer
Postat av: Erica

Kesella dressing? utveckla :P

Du e duktig, ja måste jag med men shit va tråkigt de e å göra mat till sig själv.. Älsklingen e i skogen å krigar.. När kommer du ner å hälsar på då? Hur går de med diq ??? såå nyfiken ju!!! Håller tummar å tår!! Kram

2010-10-28 @ 23:20:12
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0