Nu ska fläsket bort!


Ja, nu jävlar ska fläsket brännas!
Har varit till Vital Gym ikväll och fått informationsblad och tidningar om kost.
Fick med mig ett schema hem som jag ska fylla i lite olika grejer som nuvarande
kost, träning, vikt, längd etc.



Så nu ska jag verkligen ta detta på allvar!

Det spelar egentligen ingen roll hur mycket jag väger, så länge jag är nöjd
och bekväm med mig själv. Jag har inget emot att väga 75-80kg, så länge
jag har en fast kropp som jag trivs med. Inte som nu när det väller
över så fort man får på sig något tajtare, det är inte särskilt bekvämt eller snyggt.


Imorgon ska jag lämna in schemat så får dom ta en titt på mig och lägga upp ett
program som är anpassat för mig.

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis hur du känner dig, skulle också vilja sätta igång någongång=)

kram

2010-10-06 @ 09:29:32
URL: http://sirimaja.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0