Queen !


Igår hade vi SPA och Awards Night på mötet.
Det är alltid så himla mysigt när man har SPA, det luktar så himla gott och gästerna blir alltid så nöjda!

På Awards Night så firades allas prestationer och Queenen för september korades, det blev jag!
Hade verkligen inte trott att mina prestationer var bra så jag blev glatt överraskad! :)



Jag hade med mig muffins också, ( samma recept som alltid ) men hade Dumle istället för Polly som fyllning den här gången och det blev super gott. Synd bara att det är så få kolor i Dumle påsarna! Hade tänkt ha två kolor i
varje muffins, men det räckte inte så det fick bli en i varje.. :(


Nu ska jag möta upp mamma för lite lunch, sen blir det jobb hela dagen!
Kram så länge.



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad du är duktig :) Grattis!

2010-10-12 @ 21:57:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Erica

GRATTIS HJÄRTAT!!! Du är så duktig å drivande å duktig å fantastisk. Stolt över dig <3 Kram

2010-10-13 @ 23:11:51
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0