Ska man vara fin...

får man lida pin!
Det ska gudarna veta...

Dagen började inte särskilt bra med tanke på att jag
skulle äta havregrynsgröt - vilket jag hatar!

Sen var det dags för första mellanmålet och det var Keso. Finns det något äckligare?
Satt och höll mig för näsan medan jag åt.. Fy fan! Tur att jag får ha apelsin i, då blir det lite bättre iaf!

Har även ätit lunch och mitt andra mellanmål så snart är det dags för middag. :)
Gör inget annat än att äta!

Men nu kom Daniel hem så nu ska jag vara lite social,
innan det är dags att ställa sig vid spisen igen! ;)






Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0