Stockholm!


Imorgon eftermiddag åker jag till Stockholm för att hälsa på Camilla.
Ska även träffa Johanna och Emellie på kvällen när jag kommer fram.

Kommer självklart passa på att jobba lite också, både på vägen ner och hem.
Det kanske blir en liten hudvårdsklass på söndagen också :)

Oavsett vad som händer så kommer det bli en toppen helg, det vet jag!
Lite typiskt av mig att åka med tanke på att Daniel är hemma i helgen (det blev inget med München),
men det är bra för då kan han fixa färdigt badrummet under tiden jag är borta! :)


Nej, nu ska jag gå och lägga mig i soffan med en kelsjuk Donna.
Daniel kommer väl hem snart och då ska jag spöa honom i Yatzy ;)



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0