Tårarna rinner nerför kinderna


Jag brinner verkligen för att hjälpa och göra mina medmänniskor
glada/lyckliga och få dem att känna sig och må bra.

Att se på program där dom hjälper människor med olika saker ger mig rysningar i hela kroppen.
Det är just därför jag nu sitter och tittar på Oprah, vilket jag aldrig brukar göra annars..
Men idag kunde jag inte låta bli!

Sitter här och gråter som ett litet barn - det går inte att hålla tårarna tillbaka!
Två familjer som tidigare varit nära att förlora sina hem, har fått sina huslån betalda
av grundaren till Black Eyed Peace så nu kan de bo kvar i sina hus.

Han förklarade att han jobbade med musik för att kunna hjälpa människor.
Summan som det handlade om skulle inte påverka hans ekonomi, så varför inte hjälpa till?
Hur fint är inte det?

Jag älskar personer som har ett hjärta av guld!





Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0