Underbart!


( Detta skulle vart publiserat igår! )

Ja igår var jag som sagt på Vital Gym med pappa.
Det var så jävla gött! Visst, man känner sig som en jävla klenis när det är värsta biffarna där.
Men va fan, jag gjorde vad jag klarade av! Kan ju knappast börja med 100 kg bänkpress! haha.

Har en lagom träningsvärk idag, men det är bara gött.
Var ute till Hennickehammar nu på morgonen och red med Anna.
Red Kipp som var lagom pigg så mina benmuskler fick jobba på bra!
Har tappat hur mycket som helst i ridningen; kondition, balans, sits..
Ser ut som en hösäck på hästryggen numera. Men det blir väl bättre det också
om man bara rider lite oftare ;)

Nu ska jag åka upp till pappa och äta mat och duscha.
Sen ikväll blir det Magnus Betnér med Daniel ;)



Fotograf: Mats Bäcker


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0