Winners never quit!


Får väl be om ursäkt för min frånvaro ännu en gång..

Helgen bara flög förbi och igår var det redan måndag!
Jag älskar iofs måndagar men det är så synd att helgerna ska gå så förbaskat fort!

Idag är det dags för andra mätningen.. jag tar det med en klackspark eftersom jag vet med mig att jag har fuskat en del men jag hoppas självklart att det har minskat en del ;)

Innan mätningen ska jag på barnkalas, det är världens sötaste Alwin som fyller 3 år! Så jag måste ner och köpa en present också! Hoppas att det finns något med spindelmannen på leksaksaffären i vår lilla Galleria, annars är jag körd! Så är det när man är ute i sista sekund!

Nej nu ska jag ta tag i lite jobb här som jag har skjutit upp i x-antal veckor!
Fy skäms!





Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0